woensdag 14 maart 2018

BEDANKKAARTJE VOOR.......


Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers van mijn blog. Hier ben ik dan weer eens met een kaartje. Op het blog van Hobbywinkel de Egel hebben ze een leuke challenge, een sketch met als thema een dier er op. Voor mijn kaartje heb ik een digistempeltje van een uiltje gekozen en ingekleurd met brushmarkers en copics. Op kraft cardstock heb ik DP Nostalgisch patronenblok(Action) geplakt. Alle randjes zijn weer bewerkt met de distresser en geinkt met distresinkt dried marigold. Stansen zijn van MD bloem(CR1203), blaadjes(LR0156), vlinder(LR0454) en JoyCrafts onder uiltje(6002/0533). De bloemblaadjes zijn bewerkt met distres inkt moved lawn. De tekststempel is van JoyCrafts(NoorDesign 6410/0020). Verder heb ik nog meeldraden, NUVO Crystal Drops simply white en embossing enamel shabby pink van Stampendous voor dit kaartje gebruikt.


Dit kaartje doet mee bij:
** Hobbywinkel de Egel
** Crafting with Friends challenge
** Lovetoscrapchallengeblog

Wat gezellig dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen. 


3 opmerkingen:

  1. Really cute and love the die-cut embellishments --Thank you for joining us at Love To Scrap
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met een heel leuk uiltje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaahhhh... wat is ie leuk! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen