zaterdag 2 september 2017

FIJNE FEESTDAGEN....


Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers van mijn blog. Er is weer een nieuwe maand begonnen dus start er ook weer een nieuwe challenge op het blog van Cheerful Sketches We hebben weer een leuke sketch om mee te freubelen. Voor mijn voorbeeldkaartje heb ik geel cardstock en DP van een papierblokje (ME101.152) van de Action gebruikt. De digi is van 1 van onze sponsoren, Miss Daisy, heb haar ingekleurd met de Procolour potloden van Derwent( no 12,14,49,51,59 en 61). Op het bolletje van de muts wat stickles gezet. De randjes zijn geinkt met distress inkt twisted citron. Verder voor dit kaartje nog een stickervel, hobbyschaartje, stukje organza lint, stans uiltje en pareltjes gebruikt. Het labeltje heb ik zelfgemaakt. Aan deze challenge kun je mee doen tot 28 september. Hoop weer hele mooie inzendingen te mogen bewonderen.


Deze kaart doet ook mee bij:
** WinterWonderland challenge
** CreateandMake challenge
** Stempelsonnen challenge
** Stempel-Magie challenge
 


https://www.missdaisystamps.com/product/owl-ways-winter/
Met deze digi mocht ik mijn kaartje maken.



 
Gezellig dat je even aanwipte, het doet me veel plezier om een berichtje te mogen lezen, wie weet tot een volgende keer.

9 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Bea,

    eine wunderschöne Karte hast du zu diesem tollen Sketch gestaltet. Die Karte gefällt mir sehr gut. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een hele leuke sketch. Een mooi voorbeeld heb je gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sketch en een hele mooie kaart,
    leuk label heb je gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Bea,mooi ingekleurd.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Bea, de digi is ook schattig en mooi gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eine sehr schöne Karte. Die Eule ist richtig süß.
    Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig uiltje Bea en den prachtige kerstkaart! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful card! Thanks for joining us at Stempel-Magie!
    x Daniela (DT)

    BeantwoordenVerwijderen